lauantai 21. marraskuuta 2015

Mitä mulle kuuluu?

Moikka!
Nää mun postaukset on ollut lähinnä kuulumisiin koskevia, koska ei oo ollut hirveesti yhtä asiaa mistä kirjoittaa. Mulla alkoi Thanksgiving break perjantaina, ja loma tulee kyllä tarpeeseen! Tää aikaväli siitä asti kun koulu on alkanut tän viikon perjantaihin on tuntunut aika pitkältä..Arki siis rullaa täälläkin, koulu vie suurimman osan ajasta. Mutten sanois ettenkö viettäisi elämäni parasta aikaa täällä!! Koulu on alkanut tuntua jo helpommalta ja vähemmän aikaa menee läksyjen tekemiseen. Vaihtovuosi on kyllä aivan mahtava tapa oppia maan kulttuuri ja kieli. Perjantaina mulla tuli 100 päivää täyteen täällä Jenkeissä, tää aika lentää niin nopeesti! Mut on näitä päiviä kyllä lisää!! Mun host-perhe on niiiin ihana, host-vanhempien kanssa tulee heitettyä aina kaikkee hauskaa läppää, ja lapset on aivan ihania (vaikka joskus todella energisiä...). Tosi läheinen oon perheen kanssa. Perhe tekee sen eteen niin paljon että mulla olis hyvä olla, ja niin onkin. 

Tosiaan, torstaina on Thanksgiving Day. Suunnitelmia meillä on lomalle, ollaan muun muassa Dallasissa ja vietetään aikaa perheen ja läheisten kanssa niinkuin tapana, mutta kirjoitan enemmän lomasta mielummin myöhemmin kuvien kera. Tällä hetkellä mä kirjoitan tätä postausta joululaulut soiden..Jouluaika on ihanaa, se tunnelma ja yhdessäolo! Innolla ootankin, millaisen joulun täällä tulen kokemaan ilman lunta. Me ajetaan joululomalla Mississippiin jossa vietetään aika monessakin paikassa joulua. Täällä on suositumpaa ajaa autolla monta tuntia kuin matkustaa lentokoneella. Kuvittelisin että lentokoneella matkustaminen olisi halvempaa, mutta ei nähtävästi? 

Mä en oo viime aikoina tehnyt kovin kummempia, mutta noista kuvista saa jotain käsitystä! Football season/marching season loppui viime viikolla, ja tulen kyllä kaipaamaan sitä. Oon viettäny tosi kivaa aikaa tän kauden aikana, mut innolla ootan seuraavia kausia!






-Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti